La cursa Trail / Marxa

El proper dissabte 17 de Juny

Cursa Trail:

La sortida serà de la Finca del Cabiscol -Temps de Terra, a les 18:30h el DISSABTE 17 de Juny. (Com arribar)
Tant l`arribada com la sortida es faran de la Finca el Cabiscol,
Hi haurà un control de frontal (llum) al km 16, en cas de sobrepassar les 2:30h de cursa en aquest punt, serà obligatori portar-lo, en cas contrari, se us enviarà pel recorregut de la marxa i serà motiu de desqualificació.
Al final del recorregut s’oferirà a tots els participants l’obsequi, els trofeus corresponents i el sopar a base d’arròs, fruita i picada degustació de la cuina de Temps de Terra.

Marxa / Cursa Cadet i Júnior:

La Marxa / Cursa Cadet i júnior sortirà a les 18:45h de la Finca Cabiscol -Temps de Terra, el recorregut tindrà trams compartits amb la cursa Trail i és prendrà el temps dels participants, tot i que, no és aquest la principal finalitat d’aquest recorregut que esperem que serveixi per passar una bona vetllada per la Serra del Montsià. Agrairíem que els trams compartits en la cursa sigueu respectuosos amb els corredors i els deixeu passar si es dóna el cas.
És obligatori l’ús de frontal en aquesta modalitat.

Les modalitats Cursa Júnior i Cadet, aquestes prendran també la sortida amb els participants de la marxa.

DADES TÈCNIQUES CURSA TRAIL (22 km i 1200m+ aprox)

La cursa trail, com altres anys, es passarà un cop haguem sortit de la finca de Cabiscol, per la zona de Quicolis i la zona de la Misseta, per tenir després la primera pujada en importància com és el racó de Cedrilles, excel·lent atalaia del Montsià on es pot gaudir de bones vistes. Des d’aquí continuem per la sendera que va capa a la font d’Andara i des d’aquesta iniciarem un nou tram per un corriol recuperat que discorre pel costat oest de la serra fins a arribar a la bassa de l’Ortís i Mata-redona. A partir del mas mateix, baixarem pel revolcador, un tram molt entretingut i boscós fins a arribar a la font de Burgar. Des d’aquí continuarem la baixada fins al cocó de Jordi. Es passarà després pel Pla de Galls i el barranc del Coll Llarg. Un cop aquí, tot just abans d’arribar a la zona de les 7 Piques ens desviarem a la dreta (Control frontal!) fins a arribar al Pla de la Llosa on ens esperarà la darrera pujada, aquest any SÍ, es puja al Montsianell.

Hi haurà un tram cronometrat al Montsianell (pujada+baixada), entre els km 17,5 i 20. El corredor i la corredora respectivament que facin millor temps en aquest parcial, tindrà un premi (menció) especial.

Un cop arribat al cim i baixat,  ja només ens quedaran 2 km, amb la baixada del mateix i finalment una petita pujada fins l’entrada a meta.

Es donarà un temps total per la cursa trail de 4:30h per fer el recorregut. Hi haurà un control de pas al Coll llarg, km 16. Si el corredor/a no ha arribat en aquest punt en 2:30h, necessitarà mostrar el frontal o es desviarà pel recorregut de la marxa.

DADES TÈCNIQUES CURSA MARXA – CURSA JUNIOR I CADET (12 km i 600m+ aprox)

La marxa com en altres edicions tindrà en la seva primera part el mateix recorregut que la cursa fins arribar al racó de Cedrilles. A partir d’aquí però, ens desviarem cap a l’esquerra per tal de passar per la font de les Bassulles i dos petits bosquets de carrasques.
Després d’això, ens tornarem a trobar amb la darrera part del recorregut de la cursa a la zona de les 7 Piques, i el darrer tram en direcció novament cap a la finca.

(l’organització es reserva el dret de poder modificar aquest recorregut en cas de necessitat tècnica o de seguretat pels participants)